Zoundry Raven

raven_header_logo_350x87h.png

Ik was de laatste tijd een beetje uitgeblogt, dit kwam ook een beetje omdat ik niet graag online blog.

Ik was opzoek naar een programma om offline te kunnen bloggen. Dat wil zeggen dat je een blog maakt in een extern programma en dan naderhand pas online zet. Je kunt er ook oudere blogs mee bewerken en ze opnieuw posten.

Ik heb een paar programma's gevonden en een beetje mee ge-experimenteerd, er zijn een paar mooie bij.

O.A.:

Maar ben uiteindelijk gekomen bij Zoundry Raven, dit programma is ook portable te gebruiken. Het is alleen jammer dat het nog niet in het nederlands is (ben er zelf mee bezig). Je maakt je nieuwe blogs in een apart venster waar veel in mogenlijk is. Het is een soort tekstverwerker.Als je tussendoor wilt stoppen om iets op te zoeken of gewoon een "koffie pauze" wilt inlassen dan is het een kwestie van even opslaan en de blog word opgeslagen en je kunt verder gaan wanneer je wilt en als je Blog klaar is kun je het gaan "posten".

Er is een funktie om je blog te zien in een voorbeeld zodat je weet hoe het op je blogsite uit komt te zien, je moet dan wel eerst je de templates downloaden.

Onlangs ben ik ook van Web-Log.nl naar Blogger overgestapt omdat je je Gmail Account kunt gebruiken en alle andere Google produkten.

Powered by Zoundry Raven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten